maandag 16 november 2009

Canvasdoek


Ik vond deze Foto van Lars zo leuk dat ik hem eigenlijk wel aan de muur wilde, dus bij Action een Canvasdoek gehaald dat eerst bewerkt met Chalks (lichtgroen) alle papier heb ik met Distress bewerkt. (allemaal restjes)
De swirl komt van Cricut Cartridges Home Décor, Cute heb ik CDS aan elkaar gelast (Platin Schoolbook)
Boy is van Graphilcally Speakin, de sterretje zijn van Accent Essentials, de Bolletjes Border heb ik in CDS gemaakt.  De ijzeren sterretjes heb ik bij de Kruidvat gekocht. De sketch is trouwens van creativescrappers.
Nou ben benieuwd wat jullie ervan vinden,

Groetjes,

Louise

7 opmerkingen:

Hetty zei

Wat is die mooie geworden en wat een schatje is die Lars

chantal zei

hoi louise
wat een plaatje)
heeeeeeeeeeeel erg leuk gedaan
en ja die foto is echt te lieff:)
groetjes chantal

Anoniem zei

OOO wat is die leuk geworden en Lars kijkt zo leuk ondeugend ik vind het een plaatje.
Geniet maar veel van je kleinzoon.

Groetjes Jannie

RosesMarijke zei

Wat een heerlijk mannetje !!

heel erg leuk gedaan!!

Marley zei

Ik vind het heel mooi geworden! wat een leuke foto ook xxx Marley

Heartland Creek Graphics zei

Zoooo schattig! Het is dan ook een heel leuk ventje dus ik kan me voorstellen dat je hier met veelplezier aan gewerkt hebt :)

groetjes Vera

Kim Dellow zei

Oh how cute is this layout? Lovely. Thanks so much for popping over to the Whiff of Joy Tutorial and Inspiration blog and leaving such a lovely comment on my stitch tutorial. Kim