maandag 24 mei 2010

2 Kaartjes


Ditmaal 2 kaartjes gemaakt een voor een buurmeisje die gaat verhuizen en een voor mijn neef die jarig is.
Papier voor het verhuiskaartje  is Eline's Brights, Digital stempeltje ingekleurd met Derwents boven- en onderkant met Chalks bewerkt, bloemtjes zijn van Crealies en de Swirls zijn Van Marianne Design tekst heb ik op de PC gemaakt.
Papier wat ik voor het kaartje van mijn neef heb gebruikt weet niet waar dat van is maar vond ik wel mooi van een mannenkaartje, de Digitale stempel heb ik ingekleurd met Derwent en heel veel stickels opgedaan als schuim,  de tekst heb ik op de PC gemaakt verder heb ik een bandje op gemaakt een en touwtje.

Wens jullie nog een avond.

9 opmerkingen:

Marlieke zei

Wat een gezellige kaartjes zijn dit geworden. Zie zien er leuk uit.

Creagea zei

Hele mooie kaartjes.en Louise nog bedankt voor je reactie op mijn cricut-crash,het heeft helaas niets geholpen en doet nog steeds niets.
liefs Gea

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Mooie kaarten heb je weer gemaakt.

Groetjes Jolande

Larissa zei

Hele leuke kaartjes allebei!

Liefs,
Larissa

Kaatje zei

mooie kaartjes en vooral de mannenkaart vind ik super! Waar heb je die digi vandaan, weet je dat nog?

groetjes,
Annika

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Hoi Louise, even antwoord op je vraag.
Ik doe de opleiding bejaarden helpende, niet zo heel moeilijk, maar er gaat veel tijd in zitten.
Ik heb nu ook iedere week toetsen, maar over 4 weken ben ik klaar, eindelijk.
Dank je wel voor je lieve complimentjes.

Groetjes Jolande

Gusta zei

wat heb je weer een paar mooie kaarten gemaakt

groetjes Gusta

lies zei

Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt.
Helemaal super.

Liefs Lies

RosesMarijke zei

Dat zijn weer twee hele leuke kaarten Louise!!