vrijdag 22 april 2011

Even een Update

Hallo Lieve MedeBloggers,

Ten eerste wil ik jullie van harte bedanken voor jullie steun en lieve woorden en natuurlijk de mooie kaarten die ik heb ontvangen, heel erg bedankt daarvoor.
Vandaag is het 1 week geleden dat ik geopereerd ben, en het gaat goed, beter als ik verwacht had, kan mijn arm nog niet optimaal gebruiken en dat zal nog wel even duren, de verwachtte herstel periode is 4 tot 6 maanden dus we hebben nog een tijdje te gaan.
Ik heb nog niet zoveel zin om te Bloggen maar dat komt wel weer, ik wil jullie in ieder geval vast Fijne Paasdagen toewensen aan het weer kan het in ieder geval niet liggen want dat is super.

6 opmerkingen:

Loes Oorschot zei

Wat fijn dat het goed met je gaat Louise! Ik ben zo blij voor je en wens je hele fijne paasdagen!

Groetjes, Loes

Unknown zei

Hoi Louise, jij ook hele fijne Paasdagen gewenst!! Lieve groetjes, Frea

Kaatje zei

Ook fijne paasdagen voor jou en van harte beterschap!

groetjes,
Annika

Riet zei

Beterschap verder Louise.
Gezellige paasdagen.

Liefs Riet.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

fijn dat het goed gaat, ik wil je nog veel sterkte wensen bij het verdere herstel.
fijne paasdagen

groetjes jolande

Anoniem zei

Hoi Louise,Wat fijn dat het is meegevallen en dat het goed gaat.Al zal je geduld nog wel eens op de proef worden gesteld, als je maar van al die pijn verlost bent.
Fijne Paasdagen, groetjes Jannie.