donderdag 14 juli 2011

Een moeilijk kaartje

Het  Hobbywinkeltje waar mijn vriendin en ik weleens komen had een verzoek om een kaart te sturen naar iemand die zwaar ziek is, ik heb die mevrouw ook weleens ontmoet, maar wat stuur je nou naar iemand die heel erg ziek is en niet meer beter wordt, moeilijk hoor, maar ja het is ook de bedoeling om haar een beetje op te beuren door middel van de kaartjes, ik wilde dus niet zo'n saai kaartje maken. Zat in de nieuwe Cards Only te bladeren en daar kwam ik dit kaartje tegen, simpel en een beetje fleurig.
De kaart en het en design papier (K&Company) en het kadertje heb ik met de Cricut gesneden de bloemetjes en blaadjes  komen uit mijn voorraad en het lintje is van de Xenos.

Wens jullie verder nog een fijne dag toe

12 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

Ik hoop dat ze er een beetje van opfleurt. het is in iedergeval een fleurigekaart :)

Tinie zei

Wat een prachtige vrolijke kaart!!

Groetjes Tinie

Unknown zei

Ik ken het gevoel, het is dan inderdaad erg moeilijk om iets voor iemand te maken wanneer je er niet al je blijdschap in kan leggen, maar ik weet zéker dat je kaart voor een blij en warm gevoel zorgt bij die mevrouw. Groetjes, Ira

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg mooi Louise, wist je dat de uitdaging nu ook zo is, als je hem nog in stuurt voor 9 uur vanavond ben je misschien wel de winnaar!

Liefs Ida

Het zonnetje in huis zei

Hallo Louise,

Oh zo een kaarten zijn altijd moeilijk hé, wat kan/mag op zo een kaartjes hé, je wil niet te triest, maar dan ook weer niet te vrolijk hé, maar je hebt mooi de middenweg gevonden zie ik en die persoon gaat dat erg waarderen, gewoon omdat er aan haar gedacht word en het zelfgemaakt is, maakt het op zich al mooi hé .

groetjes, Jaimie

Riet zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Louise.
Zal die mevrouw goed doen.

Liefs Riet.

Unknown zei

Hallo Louise, dat is inderdaad altijd lastig, maar deze kaart zal haar zeker opvrolijken. Groetjes, Frea

Maia zei

Erg moeilijk ja om zoiets te maken!
Ik vind dat het je super goed gelukt is, hier fleur je iemand mee op!
Lief van je!
Geniet van het weekend,
Groetjes Maia

mandy zei

hoi louise wat is je kaartje mooi geworden!
Heel erg bedankt voor je bezoekje op mijn blog!
groetjes mandy

Anoniem zei

Hoi Louise wat een mooi kaartje heb je gemaakt.
En inderdaad het soms zo moeilijk om een kaartje te maken voor deze mensen.
Mail je maandag weer hoor.

Groetjes Jannie.

Marlieke zei

Hoi hoi, bedankt voor je leuke reactie! Ja, ik ben inderdaad zwanger. Al bijna 20 weken. Half december verwachten Maarten en ik ons eerste kindje. Verklaart ook waarom ik zo'n 'slechte' blogger ben geweest de afgelopen tijd he, haha. Wat leuk dat jij ook weer oma wordt. Wanneer zal dat gaan gebeuren?

groetjes Marlieke

Larissa zei

Wat een mooie kaart is het geworden Louise! Knap dat je voor zoiets moeilijks een kaart hebt gemaakt.

Liefs,
Larissa