donderdag 22 december 2011

Kaart voor Stan

Ik wil jullie allemaal heel hartelijk bedanken voor jullie felicitaties, erg lief van jullie.

Mijn dochter en Stan zijn vanmiddag thuis gekomen en maken het beide goed, hij moet wel wat extra voeding hebben want hij is erg licht, maar dat komt wel goed.


 Dit Kaartje heb ik voor Stan gemaakt, alles is gesneden met de Silhouette, stempeltje is van Mo Manning en ingekleurd met Derwentpotloden. Papier is van Cart-Us.

(klik op de foto's voor een grotere afbeelding)
Dan heb ik deze Banner voor hem gemaakt, de Banner heb ik van Linnenpapier gesneden en zijn precies dezelfde als van zijn  kamer en op zijn geboortekaartje heeft hij Uiltjes.


Dit tasje opgepimpt. alles weer gesneden met de Silhouette, papier is van 4Heures37 stempeltje van de Action en het petje heb ik op de beurs in Hardenberg gekocht, vond het zo schattig.

En als laatste heb ik nog een Poesje  voor Stan gehaakt.

Dit was wel een hele lange post, maar ik wilde jullie dit graag laten zien.
Ik denk dat ik niet zoveel op Blogland zal komen de komende tijd, en bij deze wens ik jullie fijne feestdagen en voor 2012 wens ik jullie veel gezelligheid, creativiteit en gezondheid toe.

11 opmerkingen:

Irene zei

Oma Louise je hebt een pluim verdiend voor al die schattige dingen die je voor Stan hebt gemaakt, een super warm welkom voor het mini-manneke!!! Heerlijk dat ze thuis zijn en natuurlijk heb jij wel iets anders te doen dan scrappen en bloggen, geniet er maar optimaal van!!!
Fijne dagen, Irene

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een moois allemaal voor Stan, fijn dat het goed met hem gaat.
jij ook fijne dagen en een spetterend uiteinde.

groetjes jolande

Ans S. zei

Je hebt geweldig mooie dingen gemaakt voor Stan.
Ik wens jou ook hele gezellige kerstdagen en een gelukkig en creatief 2012.

Groetjes Ans

Anoniem zei

Wow wat een prachtige creaties heb je allemaal gemaakt.

Geniet maar lekker van je kleinkinderen en de hobby komt wel weer.

Groetjes Jannie

Unknown zei

Wat een prachtige creaties allemaal Louise! Die Stan boft toch maar met zo'n lieve oma ;-) Geniet lekker van dat kleine mannetje, da's toch gewoon heerlijk! Liefs, Ira

Anoniem zei

Geweldig. Super oma.

Uw overbuurman

Marianne Schut zei

Hai Louise, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Stan! Wat een pracht ventje! Hopelijk sterkt hij snel aan. Je hebt prachtige creaties voor hem gemaakt! Geniet maar heerlijk van dit mannetje. Fijne dagen gewenst en heel veel geluk, liefde en gezondheid voor 2012! Liefs Marianne

Lia zei

Wat een leuke cadeaus!
Fijne Kerstdagen met je familie!!
Tot blogs,
Lia

Cathy zei

Proficiat met je kleinzoon!! Dat alles goed mag gaan met het nieuwe gezin!!

Prachtige cadeaus die hij van zo'n superlieve oma mag ontvangen!

Ik wens jou en je dierbaren prettige eindejaarsfeesten en een gezond 2012!

Cathy

Unknown zei

Nog gefeliciteerd met je klein zoon en als een echte oma heb je je helemaal uitgeleefd ..mooi hoor!
Jij ook een fijne jaarwisseling groetjes,Lean

Lia zei

Hallo Louise,
ik zag je reactie op mijn blog en wens je heel veel sterkte met de operatie! Hopelijk ben je heel snel weer in orde!
Gezellige jaarwisseling en een goed 2012!
Lia