maandag 16 januari 2012

Boos op de Post

Ben boos op de POST NL, deze prachtige Candy heb ik bij Diana van Just-a-Note gewonnen, Diana heeft het 14 dagen geleden op de post gedaan maar het is nooit bij mij aangekomen en paar dagen later heeft zij nog een order verstuurd ook niet aangekomen, vindt het echt heel vervelend voor Diana kost haar toch een hoop geld. Kreeg gisteren een e-mail van Diana dat ik wat in haar Webshop mocht uitkiezen, lief van haar hé, dus meneer Post ik hoop dat het deze keer wel aankomt, want je hoort niet anders om je heen van post die niet aangekomen is. Nogmaals bedankt Diana en ik hoop voor jou dat het niet al te vaak gebeurt.

10 opmerkingen:

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wat een gedoe zeg :S

Hopelijk komt het gauw goed!

Liefs Ida

Anoniem zei

Hoi Louise wat een ellende zeg, En dat 2 x achter elkaar.
Je vraag je af waar blijf al die niet bezorgde post.
Hopelijk komt het de derde keer wel aan.Drie maal is scheepsrecht.
Groetjes Jannie

Tinie zei

Wat niet is kan nog komen, er is laatst een pakketje als briefpost, 3 weken onderweg geweest!

Groetjes Tinie

Irene zei

Hoop doet leven Louise, ik heb 7 weken op post uit Engeland moeten wachten en had de moed ook al bijna opgegeven. Leuk is het allemaal niet en ik hoop echt dat alles toch nog boven water komt!
Irene

Het zonnetje in huis zei

Hallo Louise,

Als het een troost mag zijn, ook de post in België werkt niet echt snel hoor, ik krijg nu nog kerstkaarten aan van mensen die ze voor kerst op de postbus hadden gedaan !

Ik duim met je mee, dat er nog iets van mag aankomen bij je, je hebt in elk geval wel iets leuks gewonnen ség!

Groetjes, Jaimie

Amanda zei

Jee balen zeg, heeft Diaan het niet met een bevestiging verzonden, dan kan de post nagaan waar het gebleven is en je kan ook een klacht indienen. Ga duimen dat het nog boven water komt, en wel goede service van Diana hoor, top.

lieve groetjes Amanda

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ik hop dat het pakketje toch nog aankomt, zou toch zonde zijn als het kwijt is.

groetjes jolande

Unknown zei

Ah, da's toch echt supersneu zeg! Wel superlief van Diana om het nogmaals te versturen! Is wel één van de redenen waarom ik altijd alles aangetekend verstuur, is wel wat duurder, maar toch... Groetjes, Ira

Loes Oorschot zei

Wat zonde! Misschien dat het op een ander adres is bezorgd en krijg je het later nog... Ik hoop dat het nieuwe pakketje wel aankomt!

Groetjes, Loes

Maia zei

Ik kan je blog nog steeds niet lezen maar weet dat ik steeds bij je kom kijken.
Bedankt voor je lieve bezoekje aan mijn blog!
Hopen maar dat de blogproblemen snel voorbij zijn, raar toch de andere blogs doen het wel.
Groetjes Maia