vrijdag 27 januari 2012

Nog een Kerstkaart

Wel heel saai hé maar nog weer een Kerstkaartje, heb ik aantal voor deze maand weer af. Werd gisteren gebeld door het ziekenhuis dat ik mij volgende week vrijdag om 10.15uur moet melden voor de kijkoperatie aan mijn knie, en dan  hoop ik dat ik weer heerlijk kan gaan wandelen met mijn hond, nou ja over een paar weekjes dan.
Maar nu even over mijn kaartje, kwam zo'n soortgelijk modelletje ergens tegen op internet vond het zo leuk, dus even in mijn bestandjes gezocht en vond toen deze schitterende sneeuwster, eerst gesneden van Cardstok en daarna van Inkjetpapier, daarna bewerkt met Versamark en Glitterembossingpoeder, Nestabillities door de Cuttlebug gehaald en daarop Tilda gedaan die heb ingekleurd met Derwent potloden en wat stickles erop, wat sterretjes met de Hotfix. Daarna nog wat takjes en bloemetjes gesneden met de Silhouette en voorzien van witte gelpen en stickles.
Dan wil ik jullie nog even bedanken voor de tips aan aanleiding van mijn Blogproblemen, heeft allemaal niet geholpen helaas, heb er zo mee zitten knoeien dat ik alles kwijt was, en kijk nu heb ik een saai blogje gekregen, krijg het ook niet meer anders voor elkaar dus ik laat het maar zo.
Wens jullie verder een fijn weekend toe

16 opmerkingen:

Tinie zei

Wowww wat is deze mooi, zeer stijlvol, prachtig!!!

Groetjes Tinie

Hetty zei

Wauuuw wat een prachtig kaartje

gr hetty

*Ellen* zei

prachtig is dit originele kaartje

Annemarie en Merit zei

lief kerstkaartje jij hebt in ieder geval al een beginnetje (had het me ook voorgenomen, daar is het dus bij gebleven).

Succes volgende week met de operatie hopelijk ga je er stukken mee vooruit!!!

groetjes annemarie en merit

Wendy ten Hove zei

Hoi Louise,

Dit is toch helemaal niet saai? Het is een erg leuke kaart geworden! Mooi gekleurd!! Bij mij gaat het laden van je blog nu goed trouwens. En ik vind de letters van je naam erg mooi! Op je kaart vind ik de takjes heel erg leuk staan!

Groetjes, Wendy

Irene zei

Al ziet je blog er een beetje simpel uit, hoofdzaak we kunnen kijken Louise en deze kerstcreatie is een plaatje!!!!
Sterkte volgende week, snel opknappen en heerlijk aan de wandel straks!!

Liefs, Irene

Unknown zei

Wat een schattig kaartje Louise, heel fraaie achtergrond en zo leuk met die besneeuwde takjes! Misschien is het iets om een testblog aan te maken, heb ik ook gedaan, daar kun je in 'knoeien' wat je wilt en als je tevreden bent dan pas toepassen op je blog? Maar hoe dan ook, het gaat uiteindelijk om wat je allemaal voor moois maakt, je moet maar zo denken: tegen een witte achtergrond komen jouw creaties extra mooi uit ;-) Geniet van je weekend, liefs, Ira

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ach dan maar even saai blog, je kunt in ieder geval wel je mooie creaties laten zien, je kaart is prachtig.

groetjes jolande

Astrid en Brenda zei

Soms kan een eenvoudig kaartje ook heel mooi wezen, net zoals deze. Ik vind hem prachtig
Groetjes Brenda.
PS. succes met je kijk operatie aan je knie

Unknown zei

Hoi Louise, mooi zeg, wat leuk zo in die ster vorm. Lijkt me wel een hoop werk om uit te snijden! Fijn weekend, groetjes Frea

Anoniem zei

Hoi Louise wat een prachtige kaart,heel lief zo met die roosjes en die besneeuwde takjes.
Wens je voor volgende week heel veel sterkte en hopelijk ben je dan eindelijk van die pijn af .
groetjes Liefs Jannie

Ans S. zei

Je kerstkaart ziet er erg mooi uit.
Succes volgende week met de kijkoperatie.

Groetjes Ans

Kaartenkraam zei

Ik vind je blog in het geheel niet saai want ik kom hier voor de creaties en die boeien me zo dat ik niet kijk naar de entourage ;0) Ik vind je kerstkaart beeldschoon maar ook andere dingen die je maakt dus ben ik meteen volger geworden.

groetjes van Ank

Anita zei

Jammer dat je blog niet wil wat jij wilt maar we kunnen in ieder geval bij je kijken :)
Prachtig kaartje heb je weer gemaakt!

Succes volgende week met de kijkoperatie. Het zit je ook niet mee hè, eerst je schouder en nu dit weer.
groetjes en sterkte,
Anita xx

Cathy zei

Ik hoop dat de kijkoperatie vlot verloopt!!!

Je kerstkaartje is prachtig!!!

Louise zei

Dank je wel Cathy.