dinsdag 11 december 2012

Kerstkaartje en een Candy gewonnen

Zag vanochtend op het Blog van Creafrea dat ik de prachtige StempelCandy heb gewonnen is dat niet super.
Klik op de foto voor vergroting
Nogmaals Frea ben er super blij mee.

En dan heb ik nog een Kerstkaartje gemaakt, zag dat ik nog een paar tekort kom.
De stempel is van Mo'digital, Pinquin, wat een lieverdje hé, ze zijn zo leuk, toen ik 2 jaar geleden in Argentinië was zijn we naar Patagonië geweest en daar heb ik midden tussen de pinguins gelopen echt ervaring op zich, toen ik dit stempeltje zag moest ik daar gelijk aan denken.

Als je goed kijkt zie je een jong eronder zitten.
Maar ik dwaal af, het ruitjes papier is uit de restjesbak, de scallop met de Silhouette gesneden, evenals de sterren en die heb bewerkt met Embossingpoeder, verder heb ik de prachtig mal van Memory Box gebruikt.
Wens jullie verder nog een fijne dag toe.

Lieve groetjes,

LOuise

13 opmerkingen:

jolanda zei

prachtig kaartje.
gefeliciteerd met je mooie prijs

Kaartenkraam zei

Enig kaartje! Wat een ervaring hè om zo tussen de pinguins door te lopen, ik heb dat weliswaar niet zo ver weg maar in de dierentuin in Emmen meegemaakt.

groetjes van Ank

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Gefeliciteerd met je gewonnen candy, je kaartje is zo schattig, mooi gemaakt, leuke foto's van de pinguins

Groetjes jolande

Riet zei

Wat een prachtige kaart Louise.

Liefs Riet.

JOKE zei

Wat leuk allemaal!!! Je prijs, gefeliciteerd...
Je kaartte, helemaal leuk en de pinquins...schitterende dieren!!!
Liefs Joke

Loes Oorschot zei

Prachtige kaart, leuke foto's en wat een mooie candy heb je gewonnen!

Groetjes, Loes

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje
en van harte gefeliciteerd
met je candy

gr hetty

Corrie zei

Dit opkikkertje had je wel even nodig Louise, dus de Candy komt bij de goede persoon terecht, van harte het ziet er prachtig uit.
Je kaart is ook weer zo schitterend, je hebt gelijk de mallen van Memorybox zijn zo mooi, ik ben er helemaal gek van, wat de Pinquin betreft mooi gekleurd,dat je ze gezien hebt in Argentinië is natuurlijk helemaal geweldig.
lieve groetjes Corrie

Marianne zei

Kaart ziet er goed uit Louise.
Liefs, Marianne

Unknown zei

Proficiat met je candy Louise, wat leuk! En wat een geinig kaartje heb je gemaakt, zo schattig, die pinguins! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Jopie zei

Gefeliciteerd met zo'n mooie candy en wat een super kaartje heb je gemaakt, leuk met die pinquin.
groetjes jopie

Anita zei

Geweldig leuk en mooi kaartje!
Gefeliciteerd met je gewonnen candy :)
groetjes, Anita xx

Ans S. zei

Leuke foto's van de pinquins, je kaartje met de pinquin is super mooi gemaakt.
Gefeliciteerd met de gewonnen candy.

Groetjes Ans