donderdag 3 januari 2013

Ja het is echt waar.........

Mijn eerste Kerstkaart van dit jaar!!!!




Ik doe mee aan de challenge bij Yvonne om iedere week een Kerstkaart te maken, dus ik ga proberen om  iedere week mee te doen.
Dit leuke model Kerstkaartje gekregen  Anita , ik had al tegen haar gezegd dat ik hem na zo maken, dus bij deze.
Papier is uit restjesbak, de digi van Digi Stamp Boutique ingekleurd met Copics en op de muts een beetje Stickles gedaan.


De scallops heb ik met de Silhouette gesneden, heb je zin om mee te doen neem dan een kijkje bij Yvonne.

Lieve groetjes,

LOuise


13 opmerkingen:

Marianne zei

Heel mooi kaartje Louise.
Groetjes, Marianne

Linda zei

wat een schattige kaart
gr linda

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

je kaart is PRACHTIG.

groetjes jolande

Cindy zei

Je kaart is ontzettend gaaf geworden. Echt heel erg leuk! Groetjes, Cindy

Kaartenkraam zei

Wat een mooie kleurencombinatie. Het is een leuke kaart geworden!

groetjes van Ank

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Super leuk dat je meedoet Louise!! En heel leuk kaartje!!
Groetjes, Yvonne

Anita zei

Hij is prachtig geworden Louise! Geweldig nagemaakt ;)
groetjes, Anita xx

Corrie zei

Hallo Louise, nog de beste wensen van mij voor 2013,mijn jaar start niet zo lekker,Jij hebt de eerste kertskaart alweer klaar en hij is zoooo leuk.Wat een goed idee om er elke week één te maken, dan heb je er al een berg als de kaarten echt gemaakt moeten worden. Deze is in ieder geval prachtig, ga maar lekker zo door , dat is genieten voor ons.
Lieve groetjes Corrie

Creatieve handgemaakte kaarten zei

een erg leuk kaartje Louise, en nog gelukkig nieuwjaar!

Groetjes ida

jolanda zei

prachtig kaartje

Marlies zei

Een heel mooie en vrolijke kaart! Wat een lief afbeelding staat erop en het is ook een leuk model! groetjes, Marlies

Ans S. zei

Je eerste kerstkaart van dit jaar ziet er geweldig mooi uit, leuk modelletje is dit.

Groetjes Ans

Wilma zei

Hallo Louise,
Wat een MOOI kerstkaartje is dit voor de challenge bij Yvonne.
Een heel GELUKKIG, GEZOND en CREATIEF 2013 toegewenst voor jou en voor al degene die je omringen.
Liefs Wilma ☺☺☺