dinsdag 8 januari 2013

Mercidoosje

Gisteravond dit Mercidoosje gemaakt, stond nog steeds op TD lijstje, ik had ooit eens PDF bestandje van iemand gekregen, maar ja als je een Silhouette heb ga je naturrlijk niet knippen hé. Na een hoop geklungel is het mij toch gelukt. De bloemen en swilrs  is een file van Silhouette studio design, in het midden heb wat kraaltjes gedaan.
Met dit Mercidoosje wil ik meedoen aan de challenge van Crealing


Wens jullie verder een fijne dag en bedankt weer voor jullie reacties.

Liefs LOuise

9 opmerkingen:

Corrie zei

Nou lieve schat, ik zie niet dat je hebt zitten klungelen hoor!!!!!
Wat is dit prachtig gemaakt, lekker hoor met de Merci reepjes erin.
Ik vind het een schitterend geheel.
Je gelooft mij misschien niet, maar ik heb heerlijk geslapen vannacht. Ik ga je privé op de hoogte houden Louise.
Liefs Corrie

Wilma zei

Hallo Louise,
Wat een PRACHTIG doosje met een HEERLIJKE inhoud ☺☺☺.
Dit noem ik nou niet echt klungelen hoor.
Liefs Wilma

Tinie zei

Heerlijk wat doen die kleuren het goed (en wat er in zit natuurlijk ook:)!!!

Groetjes Tinie

Linda zei

Nou dit is toch geen klungelen, het is helemaal leuk geworden, knap werk joh
gr linda

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ziet er mooi uit, enne.... lekkere inhoud.

groetjes jolande

Anita zei

Wat een schattig doosje!
groetjes, Anita xx

Marianne zei

Leuk gedaan louise.
Groetjes Marianne

Marlies zei

Een heel mooi doosje! Heel vrolijk! zoiets maken staat ook bij mij al lang op de to do lijst. groetjes, Marlies

Ria's Creaties zei

Schitterende creaties,mooi papier.
Groetjes ria.