maandag 11 mei 2015

ScrapLouise Zomerstop!!!!!!

Goedemorgen Blogdinnen,


Afgelopen woensdag is mijn  dochter met een zware longontsteking opgenomen in het ziekenhuis. Begin maart heeft ze de griep gekregen en die is weer terugkomen en ook heeft ze er een keelontsteking overheen gekregen. Afgelopen maandag is ze weer ziek geworden en woensdag was het zo erg dat ze is opgenomen in het ziekenhuis. Gelukkig gaat het de goede kant op, maar ik kan je wel zeggen dat we behoorlijk geschrokken zijn. Jullie begrijpen wel dat mijn hoofd totaal niet naar kaartjes maken staat en bovendien moet ik veel oppassen op Lars en Stan.
Ik ga ook nog met mijn vriendin nog op vakantie en met manlief, dus echt te weinig tijd om te bloggen, Hoop dat ik het in najaar weer kan oppakken. Wens jullie in ieder geval een fijne zomertijd toe.

Lieve groetjes,

LOuise

12 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Louise,
Sterkte en beterschap voor je dochter! Kan me voorstellen dat jullie geschrokken zijn zeg!
Ik hoop dat de zomer toch fijn zal zijn en jullie kunnen genieten van de vakantie!
Groetjes,
GerJanne

martina's kaartjes zei

veel beterschap gewenst ! sterkte en wie weet, als er ergens een gaatje valt, maak je alsnog een kaartje... maar dat zien we dan wel een keer verschijnen =)
grtjs,martina
x

Lia zei

Louise, heel veel sterkte met je dochter en ik hoop dat ze gauw weer 100% voor die 2 kleine boefjes kan zorgen. Ik wens je een fijne zomer en tot ziens in het najaar!
Lia xx

Sarah zei

Je gezin komt altijd eerst. Alles alles weer op zijn plooi valt , dan komt de rest van zelf. Ik wens je een mooie zomer vol goede zorgen ... tot later Sarah

Ans Gilbert zei

Hoi Louise,
sterkte en beterschap voor je dochter, hoop dat ze snel weer helemaal fit zal zijn..
Na de zomer zien we je dan wel weer verschijnen,
liefs Ans

Irene zei

Jouw Kim is toch echt een pechvogeltje Louise, heel veel beterschap gewenst. Ik kan me heel goed voorstellen dat zij en de jongens nu voor alles gaan dus.....sterkte met alles en vast een heel fijne vakantie!!

xx Irene

Misseke zei

Sterkte en beterschap voor je dochter Louise, hopelijk knapt ze gauw weer op.
Fijne zomer!

Groetjes,
Misseke

Diny zei

Ach Louise....ik wens je heel veel beterschap voor je dochter....en natuurlijk begrijpen we dat je hoofd nu niet naar bloggen staat.
Groetjes Diny

Rosina zei

Hoi Loiuse...
Dat is heel heftig dat je dochter nu zo ziek is ....wens haar maar heeel veel beterschap....en heel begrijpelijk dat je blog nu op een laag pitje staat....
Ondanks alles een hele fijne vakantie en tot later in het jaar

Groetjes
Rosina

Riannerizanti.blogspot.nl zei

dat is zeker schrikken ik jou en je fam . heel veel sterkte en beterschap
liefs Rianne

Corrie zei

Dat is even schrikken hier Louise, dat je voor Lars en Stan moet zorgen begrijp ik héél goed, dan is oma zijn zo leuk.
Ik hoop dat je dochter er weer snel bovenop is en jij met een gerust hart op vakantie kan gaan.
Ik wens je een héle fijne zomer.
Mijn poppedeintje zit nog steeds in het vliegtuig richting Curacao, ik mis haar nu al.
Lieve groetjes,Corrie

Unknown zei

Sterkte met alles Louise en toch wil ik je ook alvast een fijne vakanite wensen.

groetjes, Joke