woensdag 26 augustus 2015

ScrapLOuise Weer terug in Blogland!!!!!

Hallo Blogdinnen,

Daar ben ik weer na een afwezigheid van 3 1/2 maand terug in Blogland, wat is die tijd omgevlogen.
Onze dochter is gelukkig weer helemaal opgeknapt van haar zware longontsteking, heeft wel even geduurd, het was een heftige tijd!
Daarna een weekje met mijn vriendin op vakantie geweest en onlangs nog met mijn man, dus ik heb mijn Hobbykamer weinig gezien deze maanden.
Gisteren weer een kaartje gemaakt naar aanleiding van een sketch van Mojo Monday,
Het papier is uit een kit van Oma Dee en heet  My Mind’s Eye On Trend een schitterend blokje! De tekst heb ik uit goudkleurig vinyl gesneden met mijn Silhouette Cameo, dat is makkelijke optie als je niet dit soort stempels hebt.
Zo de kop is eraf, ga mijn blogrondje doen.

Een lieve groet,

LOuise!

Challenge:

MojoMonday
Cas-ualfridays

13 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

welkom terug ! fijn te lezen dat het allemaal goed afgelopen is en leuk dat je terug de zin en inspiratie gevonden hebt om terug te knutselen, zo kunnen we weer lekker genieten van je mooie creaties !
deze is alvast geslaagd
grtjs,martina
x

Anoniem zei

Feestelijk mooi!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Sarah zei

Mooie feestelijke bling bling kaart. Welkom terug !
Liefs ☆ Sarah ☆

Diny zei

Welkom terug Louise....dat is inderdaad even geleden!
Je hebt al weer een prachtig kaartje gemaakt en zit er weer middenin!
Groetjes Diny

Nelleke zei

heerlijk weer terug En wat fijn dat het met je dochter goed gaat. En terug met een geweldige kaart! Groetjes, Nelleke

Rosina zei

Hoi Louise.
Leuk je weer te zien hier in blogland...en fijn dat het met je dochter weer beter gaat...en je kaartje is prachtig geworden...leuke sketch ook..
groetjes Rosina

Misseke zei

Leuk je weer te zien Louise en al meteen met een pracht van een kaart - sup[ermooi gedaan.

Groetjes,
Misseke

Irene zei

Gezellig dat je er weer bent Louise, leuke binnekomer is dit!!

xx Irene

GerJanne zei

Ha LOuise,
dat was me een zomer break! Fijn dat het weer goed gaat met je dochter. Dat duurt lang ja, als je het zo stevig te pakken hebt.
Fijn dat je er weer bent! Je kaart is mooi en heeft een chique uitstraling!
Groetjes,
GerJanne

Angela zei

Goed te lezen dat je dochter weer helemaal hersteld is.
Welkom terug!!
Je hebt het nog niet verleerd zie ik!! Schitterende kaart Louise!!
grt Angela

Ans Gilbert zei

Fijn dat je weer terug bent in blogland, gelukkig dat je dochter weer is opgeknapt..
Je kaart is weer een echte binnenkomer, erg mooi,
groetjes,
Ans

Ria's Creaties zei

Fijn dat je dochter weer is opgeknapt en dat je ook weer zin heb om te hobbien.
grts Ria

Lisbeth zei

hoi
mooi en tof kaartje
grtjs Lisbeth